5.11.2009

best friend's wedding

友人のchikaの結婚式。30歳を彩るすてきな式でした。
神前式、友人たちとは着物で参加。晴れ着が並ぶと華やかです。今回、最後にゲストに新郎新婦から配るThank youカードを作らせてもらいましたが、ホテルでのパーティ用に、ウェルカムボードも制作しました。さらには、手作りのコラージュアルバムも制作、表紙は活版で印字しました。
長年の つきあいなので、かなり熱がはいりました。初めて自分が作ったものが人々の手に渡った、私にとっても印象深い結婚式となりました。
彼女はとってもおしゃれな花嫁で、ほんとに素敵な結婚パーティでした。末永くお幸せに!

My best friend, Chika married in her Big 30 year! the wedding celemony took place at the shrine, with Gorgeous Kuro-Hiki(one of the styles of Japanese wedding kimono), and the party was held at the hotel with dineer.
I made Thank you note by letterpress, and welcome sign board for their wedding party, also i and 2 more friends made album for her. The wedding is so gorgeous, and fashionable, she was so beautiful. For me personally, it was very impressive wedding since this become my first time for my works was deliverd to people!

0 件のコメント:

コメントを投稿