5.11.2009

Kappan Festa: small giveaways



活版フェスタでは、megropressは当初販売はしていなかったのですが、10(日)の3時間ほど販売と、ありがとうの気持ちを込めて「THANK YOU」タグ配布をしました。タグもほぼなくなっていましたし、カードをご購入くださった方もいらっしゃいました。とってもうれしいです。ご購入くださっ た方、どうもありがとうございました!
この「THANK YOU」タグですが、芳文堂さんから受け継いだ紙の在庫を使ってつくったものです。芸子さんや飲み屋のママさん?などがよくお使いになる名刺のサイズとい うことなのですが、こんな小さい名刺用紙があるんですね。今回はこれに活字で印刷し、リボンをつけてタグにしてみました。

I didn't sell anything this time, but only during last 3 hours, I sold my cards, and gave "THANK YOU" tags for free. Most of all tag had gone, and there are somebody bought my cards! Thank you so much! I'm so excited.
I used small sized paper to make this "THANK YOU" tags, which is from the paper stock of the former owner.Such small size is not popular as name cards, but they used to use for Geikos. I put purple ribbon on it.

0 件のコメント:

コメントを投稿