5.12.2009

Kappan Festa: Thank yous!

活版フェスタは大変盛況でした!
会場は、四谷三丁目の元小学校を改装したスペース。
私は今回初の参加だったけど、興味をもってこられるお客さんの層の広さにも数の多さにも驚きました。
会期中の会場の様子は、私は興奮しすぎてカメラに納め忘れてしまったので、参加アーティストであるユニバーサルレタープレスさんのブログなどを、ぜひご覧ください。
写真上はフライヤーの版、下はアダナプレス倶楽部の会報の版です(アダナプレス倶楽部の作品)。

Kappan Festa 2009 closed 11th, May 2009, was a great success!
The venue was also good, old elementary school classs rooms.
So many people, wide range of people, came to the Festa.
I forgot to shoot pics there, please check universal letter press(blog), they reported details, if you are interested in how it was.
*above: printing plate of the flyer of this festa, below: cover page of press club report(made by Adana press club).

0 件のコメント:

コメントを投稿