2.05.2010

surprise wedding party

結婚式を挙げないことにした友人に、仲良しの友達で、ささやかなサプライズウェディングパーティーをしました。
一人はお店の手配や進行、一人は妹さんとプリザーブドフラワーのアレンジメントを作り、私は招待状と、当日の新郎新婦の席札、ちいさなサインボードをレタープレスで作成しました。みんなでばれないかとハラハラしながら進めた企画は大成功でした。
Nori、結婚、心からおめでとう!

lunch party at Ginza, nice and sunny

sweet strawberry cakes for them

We planned secret wedding lunch party for our best friend, Nori, who won't hold wedding ceremony. We three had been planning this plan secretly. One of my friends was planning and doing coordinate everything, other made bouquet, boutonia and hair parts for Bride and Groom with beautiful preserved flowers, and I made letterpress paper items, such as invitation, name cards, and tiny welcome board.
It was going to be so precious time for us. Congrats, Nori! Happy wedding!

0 件のコメント:

コメントを投稿